دسته
پیوندها
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 388360
تعداد نوشته ها : 1213
تعداد نظرات : 8
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

بسم الله الرحمن الرحیم
لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن تشعرون
کسی که در راه خدا شهید میشود ، مرده نگوئید ،آنها نمرده اند بلکه زنده اند ولی شما این واقعیت را درک نمی کنید ( بقره 154)
زمانی که انقلاب اسلامی ایران میرود تا سیر تکاملی خود را طی کند و به جهانی شدن خود هرچه نزدیکترشود و آمریکا و شوروی و وابستگانشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی ما می ترسند و می لرزند, اول گروهکهای ضد خلقی را تقویت کردند تا در کردستان تشنج به وجودبیاورند و پاسداران و سربازان را بکشند و برای نابودی انقلاب اسلامی و اسلام عزیز بکوشند . اما دیدند که تیرشان به سنگ خورد .
اما انتظاری که ما از ملت غیور ایران داریم این است که لیبرالها ، ملی گراها ، ... را شناخته و با آنها مبارزه کنند و نگذارند که آنها ما را بطرف غرب و یا شرق بکشند .ای ملت غیور، شما را بخدا قدر رهبر عزیز را بدانید وحرفهایش را گوش فرا دهید و فرموده هایش را مو به موعمل کنید و نگذارید که ملی گراها و لیبرالها و ...روحانیت مبارز را بکوبند و بعد از روحانیت، نوبت به امام( خدای ناکرده ) برسد . خلاصه عزیزان هوشیار وتیزبین باشید .خدایا فردا به جبهه میروم فردا روزی است که به آرزوی دیرینه خود می رسم آرزوی رفتن به جبهه ، آرزوی رفتن و به مقصد رسیدن ، رفتن و به الله رسیدن ، خدایا دراین راه از تو یاری میخواهم و از تو کمک می طلبم که، از این آزمایش بزرگ موفق بیرون بیایم .برادران و خواهران مسلمان ایران ، از شما می خواهم که پرچم اسلام را در سرتاسر دنیا به اهتزاز در بیاورید ودر تمام دنیا، دین اسلام پیاده کنید . در این راه شماسختیهای زیادی را تحمل کرده اید، اما این انقلاب هنوزبه هدف نهائی نرسیده است و تا رسیدن به هدف، باید سختی و مشکلات فراوانی را تحمل کنید اما بخاطر خدا از پا ننشینید وبه پیش روید .راه امام خمینی که، راه خداست را ادامه دهید صراط مستقیم ، صراط امام خمینی است اگر لحظه ای از اونافرمانی کنید که انشاءالله نمی کنید دوباره، به همان وضع اول بر میگردد . ما پاسداران روح الله با یاد حسین بن علی ( ع) به جبهه می رویم و در راهی که اومی جنگید ، می جنگیم و برای هدفی که او کشته شد،کشته می شویم. بار خدایا به تمامی بستگان شهداء ،صبر عطا فرما و آنها را در غم از دست دادن عزیزانشان محکم و استوار بدار .پدر و مادر عزیزم امیدوارم که از شهادت من ناراحت نشوید. زیرا، در آیه هم آمده است :شهید والاترین مقام را دارد . این راهی است که همه شما باید آن را ادامه بدهید و بدانید بهترین راه سعادت همین است . من این را با آگاهی کامل برگزیدم و برای حفظ دین خدا قدم بدین راه نهادم . شما باید پیام رسان خون شهداء باشید و بدانید تمام این توطئه هایی که ابر قدرتها می کنند برای از بین بردن این راه و اسلا م است و شما نباید بگذارید این ظالمان، کوچکترین ضربه ای به این انقلاب وارد کنند. آگاه باشید آنها هیچوقت ساکت نمی نشینند.
همچنان در فکر توطئه های تازه تر هستند از روحانیت مبارز و متعهد پیروی کنید و حامی آ نها باشید که آنهاادامه دهندگان خط انبیاء هستند . ما همیشه از داخل ضربه خورده ایم و از منافقان ، مواظب این شیطان صفتان باشید و گول آنها را نخورید . همچنان گوش بفرمان امام امت باشید و فقط فرمان او را اطاعت کنید. در آخر از تمام فامیلها و دوستان و آشنایان و خانواده های محترم شهداء و ... میخواهم اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و حلالم کنند.
اما سخنی با پدر و مادرم :
پدر و مادرم! که تمامی مشکلات زندگی را تحمل نموده اید و مرا به اینجارسانده اید از اینکه نتوانستم در طی این مدت حق فرزندی شما را بجا بیاورم و عصای دست شما گردم مرا ببخشید و مادر عزیزم که، تمام زحمات را تحمل نمودید ومرا بزرگ نمودی ،از تو میخواهم که شیر خودت را بر من حلال کنی . مادر جان مبادا در شهادت من گریه کنی توصبر داشته باش همانند هزاران مادر شهید که حتی جنازه فرزندانشان هم بدستشان نرسیده و توزینب وارصبر داشته باش . همواره فاطمه زهرا ( س) و زینب کبری ( ع) را الگوی خودت قرار بده پدر و مادرم اگرفیض شهادت نصیبم شد ناراحت نباشید و افتخار کنید که چنین فرزندی داشته اید و تقدیم اسلام و امام کردید . اگر جنازه ام پیدا شد در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز دفن کنید . پدرم و برادرانم، جنازه مرا دورتر از شهداء دفن کنید ،چون بنده گناه کارم و لیاقت ندارم که در کنار شهداء باشم . در ضمن در سر قبر من فقط یک پرچم سبز بزنید و چیز دیگر نصب نکنید . ای پدر و مادر و همسرم و...از شما میخواهم وقتی بر سر مزار من می آیید اول برسر مزار شهدای گمنام بروید بعد بر سر مزار من بیایید .اگر می خواهید برای من سوم و هفتم بدهید ،خیلی ساده باشد و بقیه خرج را به جبهه ها بدهید و گرنه من از شما راضی نمی شوم . واما همسرم : میدانم برای تو شوهر خوبی نبوده ام وحق همسری را ادا نکرده ام .اگر از من رنجیده شده باشید امیدوارم انشاء الله مرا ببخشید . اما فرزندان درنزد شما امانتی است الهی .باید از آنها مواظبت کنید وآنها را اسلامی ببار آورید . انشاء الله ... برادرانم و پدر و مادرم شما هم از تربیت کردن آن بچه ها امیدوارم کوتاهی نفرمائید .و اما دخترم و پسرم : از خداوند متعال میخواهم یک فردی بشوید: کاملاً اسلامی و پاسدار اسلام و انقلابی ویک فرد خداشناس و آگاه .
و اما برادرانم :
امیدوارم انشاءالله در فراق بنده ناراحت نباشید و راه شهیدان ، راه الله را ادامه دهید .و اما خواهرانم : شما باید صبر بکنید من میدانم برای خواهر خیلی مشکل است در فراق برادر صبر بکند. ولی شما صبر را، از زینب کبری باید یاد بگیرید .از خداوند متعال میخواهم که ما را از شهیدان واقعی قرار بدهد . خداوندا! تو را قسم میدهم به امام زما ن، امام امت، خمینی بت شکن .خدایا مسلمانان را پیروز بگردان و ظهور امام زمان را نزدیک بفرما .خدایا. خدایا. تا انقلاب مهدی. خمینی را نگهدار.از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزای . ابراهیم وکیل زاده

 


1389/6/15
X